Marketing
Cílem programu je posílení schopnosti a marketingové připravenosti MSP nacházet nové trhy, vstupovat na ně a udržet se na nich.
Podporované aktivity:
- účast na zahraničních výstavách, organizace seminářů se zaměřením na konkrétní problematiku (např. právní aspekty daného teritoria), získání zkušeností s podnikáním v zahraničí a posílení růstových motivací podniků hledajících nové rozvojové příležitosti;
- služby na zvýšení schopnosti mezinárodní expanze a posílení růstu podniků pro nové rozvojové příležitosti na zahraničních trzích, včetně zapojování do mezinárodních programů a designu;
- služby zaměřené na podporu internacionalizace MSP a další.
Příjemci podpory:
- MSP mimo území hl. m. Prahy
Výzva I - Individuální projekty MSP na podporu vstupu na zahraniční trhy
Příjemci podpory:
Způsobilé výdaje:
- Účast na výstavách a veletrzích v zahraničí (pronájem, zřízení a provoz stánku)
- Doprava vystavovaných exponátů na veletrh nebo výstavu v zahraničí a zpět, včetně balného a manipulace
- Tvorba propagačních materiálů v cizích jazycích pro účely účasti na konkrétním veletrhu nebo výstavě v zahraničí propagujících příjemce podpory a jeho produkty
Výše podpory:
- dotace na projekt 200 tis. – 5 mil. Kč
- Podpora účasti MSP na veletrzích a výstavách v zahraničí je poskytována ve výši 50 %
- způsobilých výdajů projektu dle Nařízení Komise (EU) č. 651/2014, doprava a propagace ve
- výši 50 % způsobilých výdajů projektu dle Nařízení Komise (EU) č. 1407/2013 (de minimis)
- Nově podpora víceletých projektů MSP (až 3 roky)
Datum zahájení příjmu žádostí:
Plné žádosti: od 2. června 2015, 11:00,
Datum ukončení příjmu žádostí:
Plné žádosti: do 30. listopadu 2015, 12:00,